pondelok 11. apríla 2011

Cica a srdiečka .............. Cica és a szívecskék...

Keďže ma to šitie veľmi chytilo, prinášam vám moje nové dielka. Cez víkend som tvorila a tak vzniklo toto trio srdiečok, na ľudovú nôtu, z látok, ako od babičky. Cicuška je pokračovanie série mačičiek, ktoré som ušila pre detičky, krstnú dcéru a môjho syna. Prvé mačky boli obrovské, metrové. Toto je mini verzia Picúra a Cilky, ktoré vám tu tiež predvediem. Tieto moje dielka si môžete aj zakúpiť v mojom obchodíku www.sashe.sk/dadyart
Mivel a varrás nagyon "megfogott", bemutatom az új "költeményeim". Hétvégén készültek, szívtrió, nagymama módra, népies hangulattal. Kis cica már a Piczúr és Cili "sorozat" folytatása, amelyeket keresztlányomnak és kisfiamnak varrtam. Ezeket is bemutatom :-) Piczúr és Cili óriási macsekok, kb egy méteresek. Eza cicus mini verziója ezeknek az oriás cicáknak. Minden "gyártmányom" megvehető a www.sashe.sk/dadyart weboldalon .
                                             Babičkine srdiečka - Szívecskék "nagymama" módra
                                                       Mini Picúr - Mini Piczúr
       Metrový Picúr a Cilka, predkovia Mini Picúr - Méteres Piczúr es Cili, Mini Picúr "szülei"    
                                              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára