sobota 19. marca 2011

Šijem Tildu .. :-)

Mojou srdcovou záležitosťou sú krásne Tilda vecičky, ktorých je neúrekom na nete. Tilda je zaujímavá postavička, ktorú sa dá "vyrobiť" v akej verzii sa vám zachce. Strihy sa dajú nájsť, keď sa trochu pohrabete vo virtuálnom svete. A tak som sa rozhodla, že ju nebudem len obdivovať, vlastnú verziu si vyrobím. Predvčerom večer som ju vystrihla, včera zošila telíčko. Môj "zatiaľhotový" polotovar je na svete. Dnes večer ju vyfintím a dokončím.Kuknite sa na moju polohotovú Tildu, možno zajtra už bude komplet! :-) Idem ju dokončiť, pááááááá.............


PS: Kým sa sem dostane hotová krásavica, pokukajte si moje Pikaču zajačiky!!!!!

2 komentáre:

  1. SUper!!!!Aj mne sa Tildinky pacia...dokonca uz aj mam nakupeny material a aj origos Tilda vlasy...len stroj mi vykapal... a na rucne sitie zas nemam cas:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja šijem strojom a z toho, čo mám :-) plus som niečo kúpila. Vlasy budú z bavlny. Ja by som osobne chcela dať Tilde mojej výroby nejaký môj šmrnc :-) Dúfam, že mi to vyjde :-)))

    OdpovedaťOdstrániť